Indskrivning

Link til indskrivning

Vi vil gerne invitere børn og forældre til besøg på Kolind Skole, hvor I som forældre får lidt mere at vide om, hvordan vi arbejder på skolen.

Vi vil fortælle om, hvordan vi samarbejder med børnehaven om den gode overgang fra børnehave til skole – Desuden får I og jeres børn får lov til at prøve nogle forskellige skoleaktiviteter.

I får samtidig mulighed for at se de rammer, som vil være dem jeres børn kommer til at være i, når de starter i skole – og I får mulighed for at møde nogle af de voksne, som er tæt på vores yngste elever.

Vi glæder os til at lære jer og jeres børn og kende – og til at vise jer, hvorfor vi synes, at vi har en rigtig dejlig skole, som vi gerne vil invitere jer til at være en del af!

På vegne af medarbejdere og elever

Frederik Stengaard

Konstitueret skoleleder

”Kolind Skole, det er her du kan bli´- den som du er indeni